مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-16ورزشي

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| از 16 تیم صعود کننده رونمایی شد


مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا با برگزاری 39 مسابقه و معرفی 16 تیم صعود کننده به مرحله حذفی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله گروهی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که از روز دوشنبه 23 آبان در بندرعباس آغاز شده بود، امشب (چهارشنبه 25 آبان) به پایان رسید.

در پایان این مرحله 16 تیم برتر (تیم های اول و دوم هشت گروه) به مرحله حذفی صعود کردند تا از فردا (پنج شنبه 26 آبان) برای مقام های اول تا سوم مسابقات به مصاف هم بروند.

جدول و رده بندی 29 تیم شرکت کننده در این رقابت ها در هشت گروه مسابقات به شرح زیر است: گروه یک ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) سه برد و 6 امتیاز قطر سه (عبدالله نسیم – محمد ایهاب ذاکی) دو برد و پنج امتیاز ژاپن دو (تاکومی تاکاهاشی – شیرو فوروتا) یک برد و سه امتیاز گروه دوم قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) سه برد و 6 امتیاز تایلند سه (دانوینیت کئوسای – اینتوچ تکاکیوورا کول) دو برد و پنج امتیاز چین دو (یان وی ونگ – چائو وی جو) یک برد و چهار امتیاز گروه سوم استرالیا یک (کریستفر مکیو – پائول برنت) دو برد و پنج امتیاز اندونزی یک (محمد اشفیا – کاندرا رچماوان) دو برد و پنج امتیاز ژاپن سه (کنسوک شوجی – جانپی ایکدا) دو برد و پنج امتیاز گروه چهارم قزاقس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| از 16 تیم صعود کننده رونمایی شد

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| از 16 تیم صعود کننده رونمایی شد